FAQ

Nedenfor finder du de oftest stillede spørgsmål og svarene hertil. Finder du ikke, hvad du søger, skal du endelig ikke tøve med at kontakte os – så vil vi forsøge at besvare dine spørgsmål.

Hvordan bestiller jeg?

Det er nemt at bestille produkter på vores hjemmeside. Alt du skal gøre, er følgende:

  • Gå ind på det produkt du ønsker at købe.
  • Vælg hvilken størrelse, samt antallet af produkter, du ønsker at købe – klik herefter på “Tilføj til kurv”.
  • For at gennemføre dit køb, kan du klikke på “se kurv” i den grønne bjælke, der dukker op på din skærm. Alternativt kan du klikke på billedet af indkøbsvognen øverst i højre hjørne.
  • Hernæst skal du udfylde de angivne rubrikker ved at indtaste dine leveringsoplysninger (hvis du er i besiddelse af en rabatkupon, er det også her, du skal indtaste kuponkoden, og vælge “anvend kupon”), hvorefter du klikker på “gå til betaling”.
  • På betalingssiden skal du indtaste dine betalingsoplysninger og godkende købet.
  • Umiddelbart efter, at vi har modtaget din ordre, sender vi en ordrebekræftelse til den mail, du har angivet.
  • Når vi sender varen fra vores lager, trækker vi beløbet på det angivne betalingskort, og sender dig samtidig en faktura pr. e-mail. I e-mailen har vi også angivet dit Track and Trace-nummer, som du kan anvende til at følge din ordre gennem GLS’ pakkesporing på følgende link: https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke

Hvad er leveringstiden?

Vi leverer din ordre inden for 3-5 hverdage efter din ordreafgivelse.
Skulle du, imod forventning, ikke have modtaget din ordre inden for denne frist, er du velkommen til at rette henvendelse til os på info@ikaika.dk. Vær opmærksom på, at det er muligt, at GLS har forsøgt at aflevere din ordre uden held, og den derfor er lagt til afhentning på det nærmeste posthus.

Hvornår får jeg pengene tilbage, hvis jeg returnerer en ordre?

Vi bestræber os naturligvis på at behandle din returordre hurtigst muligt, når vi har modtaget den på vores lager. Normalt vil der gå 1-5 hverdage, fra vi modtager varen, til pengene er refunderet. Refunderingstiden, og hvornår pengene vil være synlige på din konto, afhænger dog også af din bank.

Hvad gør jeg, hvis jeg finder en fejl ved mit produkt?

Vi sørger løbende for at kvalitetstjekke vores produkter, men skulle du alligevel finde en fejl ved et af vores produkter, og dermed have behov for at reklamere, skal du udfylde den “reklamationsblanket”, der var vedlagt din ordre, da du modtog den, og sende varen retur til vores lager, hvorefter vi behandler din sag, og du hører fra os hurtigst muligt.

Hvordan er størrelsen på jeres tights?

Vi anbefaler, at du bestiller en størrelse mindre, end du plejer at bruge. Årsagen hertil er, at tightsene er en anelse store i størrelsen, hvorfor længden og pasformen er bedst, såfremt du bestiller en størrelse mindre end normalt.
Du kan finde en størrelsesguide under hvert enkelt produkt, som kan anvendes som vejledning.

Hvordan er længden på tightsene?

Tightsene er en anelse lange i benene.

Kan jeg sende varen retur, hvis størrelsen ikke passer?

Det kan du!
Det eneste, du skal være opmærksom på, er, at fragtomkostningerne afholdes af dig, når du sender varen retur til os. Til gengæld afholder vi fragtomkostningerne den anden vej, hvis du ønsker at ombytte varen til en anden størrelse.

Jeg skal bruge min vare til en særlig anledning (fx fødselsdagsgave)

Skynd dig at send os en mail på info@ikaika.dk, og så vil vi gøre vores absolut bedste for, at din vare når frem til den særlige anledning!

 

Har du flere spørgsmål? Så tøv ikke med at kontakte os!

Mail: kontakt@ikaika.dk

Telefon: 60 53 49 93